Thema Marketing und Vertrieb – alle Bücher

Ihre Suche nach dem Thema "Marketing Und Vertrieb" in Bücher ergab 250 Treffer.

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David Ackert
The Short List

Focus on the right relationships for better business results.When it comes to business development, professionals often struggle--not from a lack of opportunities but from not knowing where to focus their…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 27,91

Melina Lucia Alt
Erleben und Bewältigen der Konflikte zwischen Eigen- und Kundennutzen von B2B-Software-Verkäufer*innen

Verkäufer*innen in der B2B-Softwarebranche stehen im digitalen Zeitalter mehr denn je vor der Herausforderung, die Bedürfnisse ihrer Kund*innen und ihre eigenen Interessen abzuwägen. Dieses Buch beschäfti…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 69,99

Paolo Antonetti, Paul Baines, Sara Rosengren, Sophie Whitehouse
Fundamentals of Marketing

Accessible, relevant, and realistic: the complete resource for students looking for a streamlined introduction to marketing theory and practice.Based on the bestselling Marketing by Baines, Fill, Rosengre…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 73,59

Afdhel Aziz, Bobby Jones
Good Is the New Cool Guide to Meaningful Marketing

How brands can evolve to win with conscious consumersThe Good Is the New Cool Guide to Meaningful Marketing is your guide to future-proof your brand with purpose-driven strategies and activations that mee…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,43

Erik Balzer
Erfolgsfaktoren im Dorfmarketing

Dörfliche Gemeinschaften stehen heute vor großen Herausforderungen und die Zeiten landwirtschaftlich geprägter Idylle sind vielerorts längst vorbei. Im Schatten von Großstädten oftmals als "Schlafdör…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 69,99

Richard P. Bagozzi, Attila Yaprak
Foundations of Consumer Behavior

This book delves into the intricate aspects of consumer behavior, exploring constructs such as attitudes, values, and identity through comprehensive literature reviews. It extends this exploration to enco…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 45,50

Chris Baker
Obsolete

A deep-dive into the world of new, environmentally-aware 'change brands', in order to understand their success and to show how they're putting legacy brands under pressure.

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Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

Erwin Bauschmann
Die Prüfung der Handelsfachwirte

Prüfungsbücher für Fachwirte und Fachkaufleute

¿Dieses Buch begleitet angehende Handelsfachwirte während ihres gesamten Lehrgangs und bereitet sie optimal auf die IHK-Prüfung vor. Die Gliederung entspricht exakt dem aktuellen Rahmenplan des DIHK bzw. …

lieferbar ab 13.3.2026.
Buch, Sonstige Artikel
Aktueller Preis: EUR 94,00

Jordan Belfort
Way of the Wolf

The real-world figure who inspired "The Wolf Of Wall Street" reveals how to use the Straight Line System in order to secure business success.

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Buch
Aktueller Preis: EUR 13,16

Frank-Martin Belz, Ken Peattie, Naz Onel
Sustainability Marketing

EQUIPS THE NEXT GENERATION OF MARKETERS WITH THE CRITICAL SKILLS AND ETHICAL MINDSET TO LEAD IN A TIME OF UNPRECEDENTED CHANGESince its first publication in 2009, Sustainability Marketing has set the stan…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 69,40

Annett Bergk
Praxisleitfaden für Künstliche Intelligenz in der Unternehmenskommunikation

Künstliche Intelligenz (KI) verändert die Unternehmenskommunikation grundlegend. Doch wie lässt sich diese Technologie gezielt in der PR einsetzen? Dieses Fachbuch bietet eine praxisnahe Orientierung. Es …

lieferbar ab 23.3.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Bastian Bergman
Press Play

An eye-opening look at the rapidly rising growth of gaming and the companies--including Peloton, Burberry, the New York Times, BMW, and Chipotle--that are using games to win over customers.Today's consume…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 23,92

Michael Berndt
R.I.S.K. - Der menschliche Vorteil im Zeitalter der Künstlichen Intelligenz

Über das Buch Wie Führungskräfte und Unternehmen das menschliche Potenzial nutzen, um in einer KI-getriebenen Welt zu wachsen. Der Mensch hat auch im Zeitalter von Künstlicher Intelligenz und Automatisier…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 19,99

Sophie Bishop
Influencer Creep

"Both a page-turner and a thorough academic study. Drawing on ethnographic research and interviews with influencers and artists, Sophie Bishop astutely and creatively combines theoretical reflection …

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Buch
Aktueller Preis: EUR 104,76

Bernd Blase
Gesund führen

Dieses Buch zeigt, wie Leistung aus Gesundheit entsteht - nicht trotz ihr. Gesundheit führen verbindet Körperarbeit (Präsenz, Atem, Rhythmus), klare Entscheidungsarchitektur (Kriterium zuerst, sichtbare R…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 24,95

Victoria I Boyd
The Nonprofit Ai Playbook

The Nonprofit AI Playbook: Your Essential Guide to Implementing AI for Marketing, Fundraising, Operations, and Impact is the ultimate guide for nonprofit leaders seeking to harness the power of artificial…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 40,80

Devin Bramhall
B2B Content Marketing Strategy

As B2B buyer behavior, platform and algorithm changes continue at a faster pace, two things remain the same. First, people still want to buy from people, so the importance of humanizing B2B brands is cruc…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 45,33

Devin Bramhall
B2B Content Marketing Strategy

As B2B buyer behavior, platform and algorithm changes continue at a faster pace, two things remain the same. First, people still want to buy from people, so the importance of humanizing B2B brands is cruc…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 70,21

Generoso Branca
Virtual Reality, Real Intentions

This book investigates how consumers evaluate product packaging in Virtual Reality (VR) compared to Physical Reality (PR). It explores whether immersive environments can elicit responses similar to real-w…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 131,42

Andrew Brodsky
Ping

'Brimming with surprising insights and useful tips. The resource we need for avoiding misunderstandings and making genuine connections' Adam Grant, bestselling author of Think Again'Full of MBA-tuned advi…

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Buch
Aktueller Preis: EUR 17,15
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